.

.

سایت خبری طلوع گناباد

اولین مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناباد طی آیینی به میمنت دهه مبارک فجر پنجشنبه گشایش یافت.

در این مراسم، مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: در اسلام بر مشورت و راهنمایی و استفاده از علم و تجربه و توانمندی برای استحکام بنیاد خانواده و حرمت افراد صالح خصوصا در نظام تعلیم و تربیت تاکید شده است.

احمد خاکستانی افزود: امروزه مشکلات انسانی پیچیده تر و دشوار تر گردیده و طبعا متخصصینی را می طلبد که در حرفه هایی مانند روانپزشکی ، روان درمانی ، مشاوره ، مددکاری و... تبحر کافی داشته و بتوانند فرد را در رفع مشکلات کمک نمانید.

وی اظهار داشت: اهداف اصلی این مرکز کمک به مراجعین در شناخت بهتر استعداد ها و ارتقای توانمندییهای فردی برای مقابله با مسائل و مشکلات زندگی است.

مدیر آمورزش و پرورش گناباد گفت: ارتقای سطح بهداشت روانی فردی و اجتماعی مراجعین ، تلاش در جهت تشخیص و درمان مشکلات و اختلافات رفتاری از دیگر اهداف این مرکز است.

خاکستانی همچنین، ارایه مشاوره خانوادگی، کمک به تقویت روابط مناسب زن و شوهر، حل اختلافات زناشویی و تقویت نهاد خانواده ، ارایه خدمات مشاوره تحصیلی ، ایجاد انگیزه و ارایه شیوه های صحیح مطالعه و برنامه ریزی تحصیلی ، راههای غلبه بر اضطراب و جلوگیری از افت تحصلی را از دیگر کارکرده های این مرکز اعلام کرد.


نظرات شما عزیزان:

رسول میرزایی
ساعت14:59---11 آبان 1393
راهای خرید وعضویت و سهامدار شدن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com